• OMX Baltic−0,81%299,94
  • OMX Riga−0,77%880,03
  • OMX Tallinn−0,35%2 056,17
  • OMX Vilnius0,12%1 193,99
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 100−0,58%8 791,8
  • Nikkei 225−1,02%38 488,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,12
  • OMX Baltic−0,81%299,94
  • OMX Riga−0,77%880,03
  • OMX Tallinn−0,35%2 056,17
  • OMX Vilnius0,12%1 193,99
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 100−0,58%8 791,8
  • Nikkei 225−1,02%38 488,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,12
  • 26.04.16, 14:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mitsubishi petab kliente juba 25 aastat

Mitsubishi Motors teatas, et on tervelt viimase 25 aasta jooksul manipuleerinud testandmetega, et näidata oma autosid kütusesäästlikumatena.
Mitsubishi Motor pettis emissiooniteste.
  • Mitsubishi Motor pettis emissiooniteste.
  • Foto: Reuters/Scanpix
See süvendas veelgi möödunud nädalal lahvatanud skandaali, mis on pühkinud ligi poole autotootja turuväärtusest, vahendab Bloomberg.
Ettevõte teatas teisipäeval, et juhtumi uurimiseks palgatud kolm uurijat leidsid valed testimisandmed, mis ulatuvad tagasi aastasse 1991. Möödunud nädalal teatas Mitsubishi, et tulemused pole vastanud Jaapani testimisnõuetele alates 2002. aastast.
"Kliendid ostsid meie autosid, millel olid valed kütusesäästu andmed," rääkis ettevõtte president Tetsuro Aikawa teisipäeval. "Mul ei jää muud üle, kui vabandada."

Artikkel jätkub pärast reklaami

Skandaal tekitas Mitsubishi suhtes usalduskriisi ja seetõttu langeb aktsia hind juba viiendat päeva järjest. See on vähendanud ettevõtte turuväärtust 3,85 miljardile dollarile. Mullu sügisel lahvatanud Volkswageni skandaal ja värske Mitsubishi uudis paneb inimesi tõsiselt kahtlema selles, kas autofirmade testimisandmetes saab üldse kindel olla.
Aikawa sõnul pole Mitsubishi pole veel otsustanud, kuidas kompenseerida oma klientidele valede andmete esitamine. Lisaks ütles juht, et tema polnud manipuleerimisega kursis.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 28 p 7 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele